צרו קשר

נעלי עבודה – אחיות

העבודה בתור אחות בבית חולים היא אינטנסיבית, תובענית וכרוכה בשעות עמידה מרובות. לכן, אחיות רבות מתקשות למצוא נעלי נוחות ובריאות אשר יתאימו לאופי העבודה הייחודי. ב-“shoes 24” אספנו עבורכן מגוון רחב במיוחד של נעליים אורטופדיות לאחיות, באיכות גבוהה, מחירים אטרקטיביים ומשלוח מהיר עד אליכן. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא.

 

אחות על מלא

כאמור, תפקיד האחות הוא תובעני במיוחד וכולל מספר של מאפיינים ייחודיים אשר עשויים להקשות על מלאכת מציאת הנעל המתאימה ביותר:

  • אינטנסיבי – יום עבודה ממוצע של אחות בבית חולים עשוי לכלול התרוצצות רבה, מעבר בין מטופלים, ריצה בין מחלקות וכדומה.
  • שעות רבות – המשמרות בבתי החולים עשויות לנוע בין 8 שעות ועד ל-12 שעות ואף יותר במקרה הצורך.
  • על הרגליים – עבודת האחיות אינה מאפשרת ישיבה, בטח שלא באופן רציף לאורך כל זמן המשמרת. לכן, לעיתים האחיות מוצאות עצמן “על הרגליים” למשך פרקי זמן ארוכים במיוחד.

 

נעלי נוחות לאחיות – יש דבר כזה בכלל?

אומנם עבודת האחיות היא ללא ספק אינטנסיבית, אך ניתן בהחלט למצוא נעלי אחיות לנשים אשר יאפשרו עבודה נוחה ובריאה לכף הרגל. אחת האופציות המובילות העומדות לפניכן היא בחירה בנעל אורטופדית. נעל אורטופדית היא נעל בעלת סוליה בעיצוב ייחודי אשר תפקידה להעניק תמיכה לכף הרגל ולהקל בכאבי רגליים, כאבי ברכיים, כאבי גב וכדומה. את הנעל האורטופדית ניתן למצוא בצורת נעל סגורה, חצי פתוחה ואפילו ניתן למצוא כפכפים לאחיות המספקות תמיכה לכף הרגל.

 

המאפיינים של נעלי אחיות

כאמור, לנעליים האורטופדיות מגוון יתרונות רחב ולבישתן תסייע לכן לצלוח את יום העבודה בנוחות מרבית:

  • תמיכה – הסוליה האורטופדית תספק לכן תמיכה לכף הרגל ולקרסול, אותה תמיכה תאפשר לכן הקלה בכאבי הרגליים השונים ותקל עליכן את פעולת ההתרוצצות והמעבר בין המחלקות.
  • נוחות – נעליים אורטופדיות נקראות גם – נעלי נוחות, ובהחלט ניתן לומר כי אלו הן נעליים נוחות במיוחד. הסוליה הנוחה תאפשר לך לנעול את הנעל למשך יום העבודה ותקל עליך את העמידה לפרקי זמן ארוכים.
  • עיצובים – אחיות הן גם דמויות ייצוגיות והם מייצגות את עצמן ואת בית החולים בו הן עובדות, לכן ישנה חשיבות מכרעת לשמירה על נראות מכובדות וייצוגיות ראויה. כיום, ניתן למצוא נעלים אורטופדיות בעיצובים אטרקטיביים ובקשת צבעים רחבה.

 

מה תוכלו למצוא אצלנו?

בקטלוג האתר שלנו תוכלו למצוא מגוון של דגמי נעליים לאחיות אשר נבחרו בקפידה ונבחנו לעומק על מנת לוודא כי הם אכן עומדים בסטנדרט האיכות אותו אנו רוצים להבטיח לכם. בין היתר תוכלו למצוא נעליים וסנדלים של מותגים כמו:

  • On-Cloudנעלי און-קלאוד –מותג נעליי ספורט משווייץ, הנעליים מתהדרות בסוליה גמישה הבנויה בצורה של עננים, כאשר כל ענן משמש כבולם זעזועים עצמאי כך שהסוליה מתאימה את עצמה לסגנון ההליכה.
  • Wilwoc – נעלי ווילווק – נעלים בטכנולוגיה ייחודית המדמה הליכה יחפה על משטחים רכים, מה שמביא ליצירת הנעל הרכה ביותר בעולם!
  • Sanita – נעלי סניטה – מותג בין-לאומי מוביל אשר מיוצר באירופה, Sanita אחראים לייצור נעלי הנוחות המוכרות והנמכרות ביותר בעולם

 

כפכפי אחיות – קנייה מקוונת

כל הדגמים של כל החברות זמינים עבורכם לרכישה מקוונת ישירה, מהירה ונוחה. לנוחיותכם, תוכלו להשתמש בקטלוג המוצרים המפורט, ליהנות ממערכת הזמנות פשוטה לתפעול, לשלם ללא חשש בעזרת מנגנון תשלום מאובטח, לחסוך כסף רב בקניית נעלי אחיות במבצע וכל זה מבלי לצאת מהבית ובמשלוח מהיר עד אליכם. בכל אחד משלבי הקניה תוכלו ליצור עימנו קשר ואנו נשמח לסייע לכן לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה. לשיחה עם נציג חייגו: 052-5080809.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *